Zgodnie z Uchwałą Zarządu Stowarzyszenia PROREW nr 01/10/2020 z dnia 16.10.2020 r. informuję, iż Stowarzyszenie kierując się bezpieczeństwem Uczestników Projektów, Podmiotów współdziałających ( m.in. Firm związanych z realizacja staży, zatrudnieniem subsydiowanym, świadczącym inne usługi) oraz pracowników Stowarzyszenia PROREW w związku ze zmieniającą się dynamicznie sytuacją epidemiologiczną w zachorowalności na COVID-19 w Polsce oraz stosując się do rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego prosimy, aby wszelkie sprawy związane z realizacją projektu zgłaszać w formie elektronicznej lub telefonicznie. Wizyta osobista w biurach projektów i siedzibie głównej Stowarzyszenia możliwa jest jedynie po wcześniejszym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.
adres mail:
Agata Guzy
a.guzy@stowarzyszenieprorew.pl
Aleksandra Młynarska
a.mlynarska@stowarzyszenieprorew.pl
tel. 536 330 799
Projekt „ Aktywizator kariery”
RPLD.08.02.01-10-0036/19
Projekt realizowany jest przez Stowarzyszenie PROREW, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 08 – VIII Zatrudnienie, Działanie 02 – VIII.2 Wsparcie aktywności zawodowej osób po 29 roku życia, Poddziałanie 01 – VIII.2.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób po 29 roku życia.
Celem projektu jest zwiększenie do 31.03.2021 roku zdolności do podjęcia zatrudnienia 60 (34K/26M) osób w wieku 30 lat i więcej, pozostających bez pracy: 30 (17K/13M) bezrobotnych [BB] i 30 (17K/13M) biernych zawodowo [BZ], zamieszkujących w rozumieniu KC w woj. łódzkim., znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy:
*min. 12 (7K/5M) osób w wieku 50lat i więcej,
*min. 10 (6K/4M) długotrwale bezrobotnych,
*min. 34 kobiet,
*min. 6 (3K/3M) osób z niepełnosprawnościami,
*min. 30 (17K/13M) osób o niskich kwalifikacjach.
Projekt „Aktywizator kariery” skierowany jest do:
- osób zamieszkujących zgodnie z Kodeksem Cywilnym woj. łódzkie (oświadczenie uczestnika projektu),
- wieku powyżej 30 roku życia (oświadczenie uczestnika projektu),
- pozostających bez pracy: 30 osób (17K/13M) bezrobotnych, w tym min. 10 osób (6K/4M) długotrwale bezrobotnych,
- 34 kobiet,
- 30 osób biernych zawodowo (17K/13M),
- min. 6 osób z niepełnosprawnościami (3K/3M)
- min. 30 osób o niskich kwalifikacjach (17K/13M).
W ramach projektu uczestnicy mogą skorzystać z następujących form wsparcia:
- Identyfikacja potrzeb i opracowanie IPD
- Indywidualne poradnictwo zawodowe w formie jobcoachingu
- Szkolenia zawodowe
- Zatrudnienie subsydiowane
- Staże zawodowe oraz pośrednictwo pracy
Osobom uczestniczącym w projekcie zapewniamy:
- zwrot kosztów dojazdu
- zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/ osobą zależną
- profesjonalną kadrę trenerską oraz doświadczonych specjalistów (doradca zawodowy, jobcoach, pośrednik pracy)
- możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
Wskaźniki dotyczące efektywności:
– wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób znajdującej się w najtrudniejszej sytuacji w tym osób w wieku 50lat i więcej, kobiet, osób z niepełnosprawnościami, osób długotrwale bezrobotnych, osób z niskimi kwalifikacjami do poziomu ISCED 3 – 45%
– wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób nienależących do wyżej wymienionych grup na poziomie co najmniej – 60%
Wskaźniki rezultatu:
– Liczba osób pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek) – 26 osób (15 kobiet, 11 mężczyzn)
– Liczba osób bezrobotnych (łącznie z długotrwale bezrobotnymi), pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek) – 14 osób (8 kobiet, 6 mężczyzn)
– Liczba osób długotrwale bezrobotnych pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek) – 5 osób (3 kobiety, 2 mężczyzn),
– Liczba osób z niepełnosprawnościami pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek) – 3 osoby (2 kobiety, 1 mężczyzna),
– Liczba osób biernych zawodowo pracujących po opuszczeniu programu (łącznie z pracującymi na własny rachunek) – 12 osób (7 kobiet, 5 mężczyzn),
– Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 24 osób (14 kobiet, 10 mężczyzn),
– Liczba osób bezrobotnych (łącznie z długotrwale bezrobotnymi), które uzyskały kwalifikacje po uzyskaniu programu – 12 osób (7 kobiet, 5 mężczyzn)
– Liczba osób długotrwale bezrobotnych, które uzyskały kwalifikacje – 4 osoby (2 kobiety, 2 mężczyzn),
– Liczba osób z niepełnosprawnościami, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 3 osoby (2 kobiety, 1 mężczyzn),
– Liczba osób biernych zawodowo, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 12 osób (7 kobiet, 5 mężczyzn)
Okres realizacji Projektu: 01.09.2019 – 31.03.2021
Wartość Projektu: 1 037 307,00 zł
Dofinansowanie Projektu z UE: 933 576, 30 zł
Wkład własny: 103 470,70 zł
ZAPRASZAMY ZARÓWNO KOBIETY JAK I MĘŻCZYZN ORAZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ!
Dokumenty rekrutacyjne do projektu:
4. Oświadczenie uczestnika projektu AK
5. Porozumienie aktywizacyjne AK
6. Oświadczenie o numerze konta
Regulamin zwrotu kosztów dojazdu AK
Regulamin zwrotu opieki nad osobą zalezna AK
Harmonogramy wsparć
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy AK
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy styczeń AK
Zad 1. Harmonogram doradca zawodowy luty AK
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy MARZEC
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy MAJ
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy MAJ cz. 2
Zad. 1 Harmonogram doradca zawodowy czerwiec AK
Zad.2 Harmonogram jobcoaching listopad AK
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching grudzień AK
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching grudzień cz. 2 AK
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching luty AK
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching marzec AK
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching maj 2020
Zad. 2 Harmonogram jobcoaching lipiec 2020
Zad.3 Harmonogram Szkolenia — Handlowiec A
Zad.3 Harmonogram Szkolenia — Handlowiec B
Zad.3 Harmonogram Szkolenia – Sprzedawca A
Zad.3 Harmonogram Szkolenia – Sprzedawca B
Zad.3 Harmonogram Szkolenia — Pracownik Gospodarczy z obsługą komputera
Zad.3 Harmonogram Szkolenia — Pracownik Gospodarczy z SEP
Zad. 3 Harmonogram Szkolenia — Profesjonalna Kosmetyczka
Zad. 3 Harmonogram Szkolenia — Asystent osobisty
Zad. 3 Harmonogram Szkolenia – Pracownik do spraw rachunkowości i księgowości AK
Zad. 3 Harmonogram szkolenia – Spawanie gazowe AK
Zad. 3 Harmonogram Szkolenia — Asystent osobisty
Zad. 3 Harmonogram Szkolenia — Magazynier logistyk
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy luty
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy maj
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy maj
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy 01 czerwiec
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy czerwiec
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy lipiec AK
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy spawacz sierpień
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy Asystent 8 UP
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy Magazynier sierpień
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy wrzesień
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy październik
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy listopad
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy grudzień
Zad. 5 Harmonogram pośrednik pracy styczeń
Więcej informacji:
Kierownik projektu – Agata Guzy, tel. 536 330 799, a.guzy@stowarzyszenieprorew.pl
Asystent Kierownika Projektu – Aleksandra Młynarska, tel. 536 330 799, a.mlynarska@stowarzyszenieprorew.pl
Biuro projektu:
ul. Wolborska 48
97-300 Piotrków Trybunalski
Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-14:00