Projekt “Impuls do działania” (Nr projektu: RPLD.09.01.01-10-B142/19) jest realizowany przez Stowarzyszenie PROREW – finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 jest realizowany w ramach Osi Priorytetowej 09 – IX Włączenie społeczne, Działanie 01-IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie 01-IX.1.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
Obszar realizacji: województwo łódzkie
Cel projektu: zwiększenie do 28.02.2022 r. zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno-zawodowym 56 [32K/24M] osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, które w pierwszej kolejności wymagają aktywizacji społecznej, zamieszkujących w rozumieniu KC na terenie województwa łódzkiego, pozostających bez zatrudnienia – wyłącznie biernych zawodowo: min. 60% tj. 34 [20K/14M] lub bezrobotnych, wobec których zastosowanie wyłącznie instrumentów i usług rynku pracy nie wystarczają i istnieje konieczność zastosowania w pierwszej kolejności usług aktywnej integracji o charakterze społecznym, w tym min. 6 [3K/3M] osób z niepełnosprawnościami.
Formy wsparcia:
– indywidualne poradnictwo zawodowe, psychologiczne, prawne i obywatelskie
– grupowe treningi kompetencji społecznych
– szkolenia zawodowe podnoszące kompetencje lub kwalifikacje zawodowe
– staże i pośrednictwo pracy
– zatrudnienie subsydiowane
– stypendium szkoleniowe i stażowe
– badanie lekarskie i ubezpieczenie NNW w ramach staży
– zwrot kosztów dojazdu
– zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/osobą zależną
Projekt jest skierowany do osób:
– w wieku 18 lat i więcej
– zamieszkujących województwo łódzkie
– biernych zawodowo (pozostających bez zatrudnienia)
– bezrobotnych
– zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
Okres realizacji projektu: 01.09.2020 – 28.02.2022
Wartość projektu: 1 037 405,35 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 985 535,08 PLN
Wkład własny: 51 870,27 PLN
Kontakt z kadrą projektu:
Karolina Jarosz
tel. 733 11 44 54
email: k.jarosz@stowarzyszenieprorew.pl
Biuro projektu: ul. Szeroka 7/11a ok. 17, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Dokumenty rekrutacyjne do projektu:
Formularz rekrutacyjny + załączniki IMPULS dodtosowanie dla osób słabowidzących
Formularz rekrutacyjny + załączniki IMPULS
Załączniki do Regulaminu IMPULS
Regulamin zwrotu kosztów dojazdu umowa uczestnictwa w projekcie IDD
Regulamin zwrotu kosztów – opieka nad osobą zależną
Regulamin zwrotu kosztów dojazdu
Umowa uczestnictwa w projekcie IDD
Harmonogramy wsparcia
Harmonogram Doradztwo zawodowe identyfikacją potrzeb oraz opracowanie IŚR IDD listopad 2020
Harmonogram wsparcia-Doradztwo-zawodowe-identyfikacją-potrzeb-oraz-opracowanie-IŚR-IDD styczeń 2021
Harmonogram-Poradnictwo-psychologiczne-oraz-opracowanie–IŚR
Harmonogram Poradnictwo psychologiczne oraz opracowanie IŚR-IDD listopad
Harmonogram-Poradnictwo-psychologiczne-oraz-opracowanie-IŚR-IDD listopad – aktualizacja
Harmonogram poradnictwo psychologiczneIŚR-IDD listopad – aktu
Harmonogram-Poradnictwo-psychologiczne-oraz-opracowanie-IŚR-IDD listopad – aktualizacja 2
Harmonogram-PSY-IŚR-IDD styczeń
harmonogram wsparcia Treningi Kompetencji Społecznych listopad grudzień 2020
harmonogram wsparcia Treningi Kompetencji Społecznych grupa XI -XIII
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-PSY IDD styczeń 2021
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD styczeń luty 2021
AKTUALIZACJA Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD styczeń luty 2021
Harmonogram-poradnictwo prawne i obywatelskie luty 2021 (1)
Harmonogram-prawnik luty 2021 (1)
Harmonogram-Doradztwo-zawodowe-identyfikacją-potrzeb-oraz-opracowanie-IŚR-IDD luty 2021
Harmonogram-Doradztwo-zawodowe-identyfikacją-potrzeb-oraz-opracowanie-IŚR-IDD MARZEC 20210
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-PSY IDD marzec 2021
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD marzec 2021
Harmonogram-prawnik marzec 2021 (1)
Harmonogram-PSY-IŚR-IDD marzec
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-PSY IDD marzec kwiecień 2021
aktualizacja kwietniaHarmonogram-indywidualne poradnictwo-PSY IDD marzec kwiecień 2021
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD marzec kwiecień 2021 aktualizacja
Harmonogram-prawnik marzec 2021 (1)
Harmonogram-prawnik marzec 2021 aktualizacja
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-psychologiczne aktualizacja marzec kwiecień 2021
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD marzec kwiecień 2021 aktualizacja
Harmonogram-poradnictwo prawne i obywatelskie marzec 2021 aktualizacja
Pośrednictwo pracy
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-PSY IDD marzec 2021
Harmonogram-indywidualne poradnictwo-zawodowe IDD marzec kwiecień 2021
Grupowe szkolenia zawodowe
Harmonogram wsparć- szkolenie zawodowe asystent sekretarka
harmonogram grupowe szkolenie zawodowe przedstawiciel online
harmonogram grupowe szkolenie zawodowe przedstawiciel handlowy marzec
harmonogram grupowe szkolenie zawodowe przedstawiciel handlowy marzec aktualizacja
harmonogram grupowe szkolenie zawodowe przedstawiciel handlowy marzec kwiecień
harmonogram grupowe szkolenie zawodowe przedstawiciel handlowy kwiecień aktualizacja
Harmonogram- szkolenia zawodowe krawcowa
STAŻ – dokumenty
zał 1 do umowy oznakowanie miejsca stażu
zał 3 do umowy proces adaptacji stażysty
zał 5 do umowy lista obecności
zał 6 do umowy sprawozdanie z przebiegu stażu
zał 8 do umowy zaświadczenie o obdyciu stażu
ZATRUDNIENIE SUBSYDIOWANE – dokumenty
zał 1 do Regulaminu Wzór wniosku o udzielenie pomocy de minimis na SUBZ
Zał 2 do regulaminu –Wzór Umowy w sprawie udzielenia pomocy de minimis na subsydiowanie zatrudnienia
Załącznik nr 1 do umowy – Wzór Noty o zwrot kosztów związanych z zatrudnianiem UP
Załącznik nr 1 do wniosku o udzielenie pomocy de minimis na subsydiowanie zatrudnienia oświadczenie
Załącznik nr 2 do wniosku o udzielenie pomocy de minimis na subsydiowanie zatrudnienia IDD
Załącznik nr 3 do-wniosku-o-udzielenie-pomocy-de-minimis-IDD
Ważny KOMUNIKAT !!!!
Zgodnie z Uchwałą Zarządu Fundacji Możesz Więcej nr 01/10/2020 z dnia 16.10.2020 r. informuje, iż Fundacja kierując się bezpieczeństwem i dobrem Uczestników Projektów, Podmiotów współdziałających ( m.in. Firm związanych z realizacja staży, zatrudnieniem subsydiowanym, świadczącym inne usługi) oraz pracowników Fundacji Możesz Więcej w związku ze zmieniającą się dynamicznie sytuacją epidemiologiczną w zachorowalności na COVID-19 w Polsce oraz stosując się do rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego prosimy aby wszelkie sprawy związane z realizacją projektu zgłaszać w formie elektronicznej lub telefonicznie. Wizyta osobista w biurach projektów i siedzibie głównej Fundacji możliwa jest jedynie po wcześniejszym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.
Kontakt: Karolina Jarosz, tel. 733 11 44 54, k.jarosz@stowarzyszenieprorew.pl